Todoolista

Lista över resten utav my week, weekend.
 
Imorgon, torsdag: Skola, maybe va med Saga, fast antagligen fredaag. Inget mer i think, softa och ta de lungt?  :)
 
Fredag, kanske då va en stund med älskade Sagis <3 Sen rida, mys på kvällen :)
 
lördag: tio sticker jag och Frida till makeupstore och blir sminkade, får tips och i slutet välja produkter där för en viss summa, ska bli riktigt riktigt roligt :) På kvällen blire fira min faster som fyllde år igår, och äta ute, mums :D
 
söndag: noo idea, tror jag hänger med Erica till stallet. Blev ju inget förra gången såååå... ;-) 
 
Inte sååå mycket ändå, helgen, inkl fredag blir rooligt :D Sen äre ju alltid härligt med helg, right?
 
Dålig uppdatering, jag vet. Men de händer så mycket annat runt om, men förlååt..
Ska bättra mig..
 
Hihihi bästaväääään<3 _ bjuuuuddeeer _
 
Seeyyaa :*
/Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0