Tisdag & plugg

Tisdag imorgon. Ska pluggapluggaa som jag sa.
Kommer kolla gamla kappittlen och jobba på. Har inte så jättebra betyg i matte, så vill verkligen höja under våren, och då får man ligga i!
Kommer nog skriva ett tidsinställt till på onsdag imorgon. Inte bloggat något från datorn idag.. (iofs har jag bara skrivit ett inlägg HAHA) men jag loar att uppdatera mera imorgon!

Kommer kanske köra lite överaskningar till er, får se. Har lite planer, haha! :D

Slutar 3 imon, bara tråkiga lektioner...
Sen efter plugget ska jag försöka då att blogga lite.

Har inte mer att säga, men nu har ni koll på läget. Kände också att jag inte bara kunde publicera ETT ENDA inlägg på HELA dagen, usch.

Bjuder på lite bilder, kram Matilda! :D


Oj, kom på en liten grej från min "ryttarhistoria" att jag provred, en rätt stor b-ponny som hette Zalut, "Zalle".

Det blev inget med han, red bara 1 gång. Det var snart två år sen!!
Fast nu kanske ni tror att jag skulle HA häst, men nej. Asså det var bara en "provridning" om jag gillade honom, så skulle jag börja sköta han.

Men jag tror inte riktigt att han var min typ, en jättesnäll & söt ponny, verkligen. Men han var rätt svår och jag kunde inte såå mycket då.

Så ja, nu har jag nog inte missat något!

Hejdååå!

(han på bild, och min söta lilla Ronja i somras :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0