Tisdag.. Nej förrensten ONSDAG !

Är lite trött haha, märktes på rubriken. Alltid lika sönkt att veta att de är en dag närmre helgen än vad man tror.
Ska plugga rätt mkt i helgen men inte så mkt, har nationellt prov i fysik på tisdag nästa vecka ! :O
Kan typ INGET i fysik.. vaddå panik ?!
 
Dumle och jag red markarbete i paddocken. I början va han lite stel och så men jag hade gummibanden så jag spännde dom och då började han söka sig mer neråt ochi slutet så jobbade ha själv utan gummibanden    ;)
Sen hade vi lite markarbete och travade över bommar och galopperade över två bommar för att kunna öka och minska mellan dom. Och normalt gick han på fem men vi fick in både fyra och sex oxå ! Riktigt grym ponny, lyssnade bra i de svåra varvet och flyttade sog för skänklen. Så stolt över både mig och ponnyn idag.
Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. De är så fruktansvärt tråkigt att de kom massa snö nu, Dumle fick av sina snösulor i helgen så jag kan inte dirket rida ut! Super trist verkligen.
 
Såg Matildas inlägg innan och ni vet att jag håller med henne till 110% ! Hon hade verkligen skrivit ett grym inlägg som kommer ge måånga en mer klar blid av bad som faktiskt kan hända.
Som de för ngn dag sen, hon hoppade framför ett tåg för att folk skrev hur ful hon var osv osv.. Hon klarade helt enkelt inte mer! S J U K !
Har inga ord för de...
 
puss
--Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0