Tips & idéer?

Jag vill & behöver alla sorts tips & idéer för att ni ska vilja fortsätta läsa & tycka OM det ny läser.

Har inte jättemånga idéer just nu så blir jätteglad om jag får veta vad ni vill se i videobloggar eller läsa om.
Eller bara om ni har någon till fråga?
Lovar att svara :)

Imorgon ska jag göra alla dessa inlägg!


Apparna är fortfarande taskiga så de vill inte lägga upp bilder! Har ändå tagit bort dem & laddat ned dem igen, som jag gjorde med videofy....

Jaja, det löser sig väl, hejdå sålänge, hoppas ni haft en riktigt bra helg/påsk än så länge!!

Denna kvällen blev riktigt lugn för vår del, bara syrran som är med några vänner. Pappa kollar på någon Johan Glans film & jag och mammi kollar tv.

Mysigt, puss & kram!

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0