Tävlat..

Var i falkenberg o tävlade idag. Pyttelågt, LD förklass och LD lagklass.
Vet inte vad jag ska säga. Har aldrig vart med om nåt värre. Det var den lägsta lokala LD jag nånsin hoppat. Men vi kom inte runt?
Så fruktansvärt besviken verkligen. Hon hoppade FANTASTISKT på framhoppningen, trots att hon va typ hälten så pigg som på banan. LD kan hon hoppa i sömnen ju :(
 
Har tagit det hemska beslutet att sälja min underbara Lady. Sjukt fin i både hoppning o dressyr. Dressyrtävlingar ääälskar hon, hopptävlingar är okej ibland och då kan hon hoppa LA om det är vad som gäller.
Men hon är ojämn. Och det har gått 2 år nu, min ponnytid rinner ut.
 
Älskar dig vad som än händer min finaste! </3
 
/tuva

Kommentarer
Postat av: En

Asså säljer du hästen för att det gick dåligt på en tävling? Hoppas att du skojar ..

Svar: Lilla gumman. Du har ingen jävla aning om vår resa. Så håll tyst innan du öppnar munnen och läs mitt senaste inlägg - TACK
None None

2013-03-17 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0