Tankar

Bara jag som är i em jobbig fas just nu..? Lite till & från, men..

Tankarna flyger omkring i huvudet hit och dit, det är läskigt.. Tror att nästan alla har en period i livet som är jobbig, som man bara vill ska försvinna.

Man tänker alldeles för mycket!! När man var liten var aaaaalllltt perfekt, livet rullade på & man hade kul all day. (kan jag ju inte påstå att jag INTE har nu, har sjukt kul på dagarna jag är sysselsatt med mina vänner eller familj) men är jag sj, har kanske inget att göra som på kvällarna, så kommer alla tankar upp. Allt.
Ibland kan jag knappt somna vissa kvällar, man bara tänker & tänker..

Hoppas de försvinner snart, som när jag hade ont i huvudet 24/7 så klart man oroade sig, tänkte & kände efter hela tiden om jag hade ont. Men det försvann efter ett tag, tänker aldrig på det längre.

Ville bara skriva av lite. Men älskar er..

Sov så gott, kram<3

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0