sovmorgon..

Men jag gick upp klockan 06.40 typ för att jag skulle hinna duscha å sånt men får reda på nu att vi inte har något matte prov !  :) 
Detta lär bli den första och sista gången jag hinner blogga på datorn innan skolan.Hahah, min stenåldersdsator tar typ 300 år att sätta igång. Sen är den sååå häääär seg oxå!
 
Ponny ska ridas, antagligen i ridhuset med tanke på att de är sviiiin halt ute och han har varken broddar eller snösulr, men ska nog sätta på broddar idag. Iaf fram så han inte halkar.
Imorgon eller sönda ska vi hoppa. Funderar på att göra något liknade som jag gjorde i söndags, lite lägre fast inte så lågt som då. Öva mktr på vägar. Eller lägga ner tid på att få hindrena läskiga typ. Vi har inte alls några läskiga hinder, saknar de faktiskt. Hade vatt sjukt bra att öva med hemma, får se vad vi hittar på.
Letar efter clear rounder oxå, Linnea ska få prova honom där, har inte besatämt om hon hoppar först och sen jag eller om hon hoppar båda. De får hon nog välja lite själv, sen vill hon komma och rida någon mer gång innan ju ;) 
Men de löser vi!
 
Nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv, tänke läsa lite i min bok och sen börja göra mig färdig. Skönt att slippa stressa !
puss
--Maja
Håll nu alla era tummar och tår för min Leopold som ska till slöinge idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0