Söndagens planer och lite allämt snack typ..

Kan man säga god morgon när klockan är 20 i 1 ? Haha, men jag gick upp för en timme sen typ. Ändå är jag trött.
Tänkte dra dagens planer, dom kan ju ändras men vi kör på de ändå !
 
♦Städa rummet, rätt noga men lite snabbt
♦Byta om och sticka till stallet. Idag ska boxen mockas och allt ska putsat och ponnyn ska ridas lite markarbete/mini hoppning.
♦Hem å antingen bara chilla men familjen eller hitta på något med kompisar. Tror nästan jag stannar hemma idag.
♦Måste få ett litet tränings pass oxå.. mhh vet inte när ?
 
Om jag ska hinna allt detta måste jag skynda mig nu, ska få in lite bloggning i livet oxå. Måste ta tag i mitt liv nu, puss !
--Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0