Söndag snart slut..

Hellooo !
Som Maja sa, hade vi en grym dag!
Kom oxå till stallet vid halv 2, va där lite innan dom.

Sen då somsagt fotade vi, Matilda gick in efter en stund & började mocka hos Comet, & jag å Maja fortsatte ett tag. En del bilder blev riktigt bra! Kommer upp här imorgon! :D

Sen hoppade vi pyttehinder, men kul var det! Ref Comet först, & hoppade lite grann, sen bytte vi! Eftersom det var första gången som jag red Dumle så började jag skritta & trava honom lite & det gick bra! Comet och Dumle är väldigt olika i stegen och det, Comet med sin lugna stora trav & Dumle sin lite mer "kortstegande" och snabba trav hihi!

Men han var rolig att rida! Vi tog bara några småttis språng i trav över 35-40 cm räcken haha!
Sen tog jag lite galopp med. Rider honom gärna snart igen, roligt vare :D

Så dagen var grym, sen duschade jag & åt lite. Nu kollar hela familjen på tv, haha mys <3
helgen har gått undan, men roligt har jag haft!!
Hoppas ni oxå har de!

Jag och Maja ska försöka ses i veckan, antaglingen på torsdag-fredag så ska vi svara på frågorna! :D

Ha de braaaa! /Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0