söndag.. snart skola igen !

Hej på er, uppdateringen har varit kass jag VET ! Hela veckan har jag haft fullt upp, och sen tar det ju 300 år för min dator att sättas igång. Men men nog om de.
har ni haft en bra helg ?  ;-) 
 
Idag blir det plugg och städning på förmiddagen, sen stallet på eftermiddan. Är så sjukt hoppsugen eftersom det va typ 2 veckor sen jag hoppade, men Dumle ska ju vila från hoppningen denna veckan. Hoppar nog på fredag när vi är lediga och allt. Ett eget litet påshopp  ;-) Hade tänk åka ner till Laholm på fredag och hoppa en L:D men pappa kunde inte köra och jag känner mig inte riktigt redo så vi vänta lite med de.
Idag ska jag rida, vill så gärna rida ut men de är fortfarande halt i skogen, så jag rider nog i ridhuset och så skrittar jag kanske av en liten bit på en grusväg. Får helt enkelt se vad vi hittar på.
 
Bilden ovanför är från igår kväll, kände mig kreativ där. Nej men de blev riktigt snyggt faktiskt,lite smått coolt oxå   ;-) Hade en grym kväll, massa snack och massa mys ! ♥
 
Har glömt berätta att jag har ridit ut på Comet två gången nu senaste tiden, det har faktiskt gått riktigt bra. Han har varit pigg å sånt men inte gjort ngt dumt! Kändes riktigt kul att rida på honom igen, så kul verkligen ! Är stolt över mig själv att jag vågade även om jag höll på att skita ner mig i början av rundorna, men sen när jag slappnade av så gick det verkligen mycet bättre. Så de av kul !!
puss
--Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0