Söndag, dagen före skolan börjar igen.

Vaknade vid 9 typ, kunde verkligen inte somna om så jag satte på ett avsnitt gossip girl. Så jäkla bra ! Blir bara bättre och bättre ju, är beroende ...oouups   ;) 
 
Har inte jätte myckte planer idag, ska hjälpa mamma att tvätta bilen och tjäna lite pengar. Behöver spara och tjäna lite nu. Vet inte om jag ska til göteborg horseshow men jag vill verkligen dit. Nu när jag fått Dumle och vet att han kommer vara min lääänge så kan jag köpa massa fint ju. Innan har det vatt så att jag haft olika varje gång och inte kunnna köpa saker för vet inte hur länge jag kommer ha ponnyn lixom. Men nu har jag min alldeles egna ponny !
Sen ska jag till stallet och rida ut, troligtvis med Matilda och Matilda, myys ! Sen funderar jag och Matilda på att åka till italienska glassbaren oxå eftersom att dom har öppnat nu !    ;)  Älskar glassen där,seriöst !
Ikväll ska jag träna, med lillsyrran. Eller hon sitter i en mjuk fåtölj och säger åt mig vad jag ska göra,haha !
Blir nog en timme typ, mage, rumpa osv !
 
Nu måste jag byta om ska tvätta bilen,puss på er !
--Maja
 
Bästis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0