Skrålli

Har ätit & duschat efter stallet. Julia var med somsagt. Vi red faktiskt ute idag, bara vår grupp haha... Rätt kallt i början, & Skrållan då? Skrållan då som jag red (en stor vit sööt häst för er som inte vet, & vill veta, haha) och hon var väldigt pigg, & riktigt tittig!! V red runt lite som vi ville, försökte flytta henne, men hon var riktigt svår i formen. Hon är det, men särskilt nu ute! Försökte också ställa henne iaf, men det var också lite svårt, hon är rättså stel känner man. Hon måste börja jobba med bakbenen och hela kroppen lixom. Så jag krävde inte något av henne. Hon stack iväg en gång & galopperade, fick stopp på henne nästan direkt iaf! Sen också så galopperade vi 1 och 1. Det gick okej, haha ja, jag hade kontroll iaf & hon var snäll! Film kommer, Julia la ut på hennes videofy så ska lägga ut den från hennes mobil. Somsagt krävde INGET så vill inte ha kommentarer att jag rider dåligt osv, haha!! Puss!! /Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0