S U N D A Y

Har ni precis som jag haft en toppen söndag ?    ;-) 
Jag har vatt i stallet, Linnea hoppade Dumle ! Toppen fina var dom och grymt duktiga. Hon kommer snart igen för att lära känna honom lite mer. Men jag tycker verkligen att dom passar bra ihop, han trivs med henne och behöver en ryttare som är lite bestämd mot honom. 
Hittade en tävling som jag var lite sugen på att åka men pappa kunde inte köra då, ska kolla lite mer. Håller de lite lågt... Är sjukt tävlingssugen men inte om jag ska spy och han stanna. Men för att få bort de måste vi öva,öva,öva så då är de lika bra att åka ut ju   ;-) 
Dumle ska få vila lite från hoppningen nu, bara öva bommar och pytte hinder. För att han ska bli säker och bara lära känna varandra. Sen MÅSTE jag hitta en tränare som verkligen kan hjälpa mig. 
Kommer ingen stans av att bara rida runt hemma. nej punkt slut. Tränare ska fixas ! 
 

Måste ta tag i min egen form oxå.. träna mer än vad jag gör i stallet. Jag hinner inte gymma, finns  inte på kartan, men hemma kan man ju alltid göra lite övningar så de måste jag bli bättre på. 
Ska cykla till skolan istället för att ta bussen, och om jag tar bussen får jag faktiskt gå hem. Om jag hinner, ska oxå cykla till stallet. Men på onsdag när jag har studiedag ska jag GÅ till stallet, tro de eller ej. Haha lär ta typ halva dagen men jag kan ju alltid jogga lite och powerwalka oxå.   ;-) 
 
Men de är sjuuuukt va tävlingssugen jag blev, bara sådär på en sekund. Vill rida in på banan med vita ridbyxor,min röda animo kavaj, fin ponny. och NOLLA. Klappa om honom och ge honom en puss. Jag vill och jag SKA göra de någon dag, jag ska rida i täten av ett ärovarv. Så är de bara. Om det blir med eller utan Dumle de ska hända.. 
Så nu ska jag och Dumle träna,träna,träna ! ♥
 
 
Massa bilder som verkligen betyder för mig, som visar studer då jag är lycklig och faktiskt har lyckats :')
 
puss
--Majja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0