S A T U R D A Y

Underbara lördag, älskar dig !  ;)
Ska vi kanske ta och va lite seriösa ? eller vad tycker ni? Jag är på riktigt bra humör idag, trots att veckan är full med tråkiga saker. Humöret är på topp, vädret är på topp!
Dumle ska antagligen skrittas ut idag, Linnea kommer och hoppar imorgon så han måste vara i topp då ju. Tänke göra lite läskiga hider som blir en liten bana sen så får dom öva på det oxå..
Har en liten kul grej på G med dom men säger inget förrens de är helt klart ! Så ni får vänta.  ;)
Jag ska fixa lite inlägg nu eftesom att mina veckor är FULLA av massa annat blir det mest mobilbloggning då och de är inte så jätte kul, måste ha lite annat oxå. Ska skriva klart HELA ryttarhistorien, så den kommer i olika delar under helgen, nästa vecka kommer olika inlägg om mobbning. Alltså kommer nästa vecka handla mkt om just de. Olika tips och tankar osv.
 
Nu ska jag fixa om jag ska få ihop alla dessa inlägg !
puss
--Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0