Pluggar !

Har precis skrivit klart ett personligtbrev. Ganska tråkigt men man lär sig alltid nått !
Mamma fick ta Dumle idag eftersom jag har sååå mkt denna veckan och de är skönt att kunna vara hemma och plugga. Ska forstätta snart, även skriva på inlägget om mobbning och min rytttarhistoria, mycket att göra nu med andra ord. MEN skolan och stallet går före så bli inte ledsna om de långa inlägget dröjer. Men ryttarhistorian ska jag verkligen försöka ta tag i ikväll     ;) 
Har inte så jätte mycket mer att skriva nu faktiskt, jo juste ! De kommer ett inlägg om hoppningen igår oxå, Dumle va SÅ GRYM !
Min lilla bebbe♥ (inte tagit ordet bebbe från nellie berntsson, såg faktiskt att hon skrev de efter mig  ;) )
puss
--Maja
vart tog våren vägen ? !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0