Påväg hem!

@biileen

Sitter i bilen påväg hem nu, har beställt en iPhone 4 som kommer inom 4 dagar.. Såå kul!
Har levt med mig käre iphone 3gs i 2 år nu.

TVÅ HELA ÅR, 730 DAGAR!
Älskar dig föralltid gamle vän, som ställt upp i vått och torrt
Nä men jätteglad. Valde iPhone 4, ist för 4s för att det var 200 kr skillnad & hon sa att det bara var ytterst lite bättre kamera på S, och att processorn i telefonen som var lite bättre så..
Dem ser ju likadana ut också, så jag är superglad!
Var berädda på videobloggar från min sida !! :D

Puss!
/Matilda


Kommentarer
Postat av: Ella

Vad ska du ha för färg?❤📱

Svar: Jag ska ha en vit, min iphone 3 var svart så ville byta :D<3 kram Matilda
None None

2013-03-18 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0