Påskafton !

Är iväg ikväll hos några kompisar, har rätt tråkigt haha ! Mest "små" barn här så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ;)
Hade en mysig dag med syster innan, målade ägg, tävlade lite och sen gömde vi varandras ägg å lite sånt. Kände mig som 3 igen. Hihi men de är ju lite smått kul ibland :)

Tränade lite imorse oxå, imorgon funderar jag på att verkligen springa en runda. Och sen komma hem å träna lite allmänt ;) känslan efteråt är den bästa, tagga sommaren 2013 !
Sen red jag ut på Dumle barbacka en liten runda. Kollade en "sjö" som vi har i skogen och den såg fin ut, Dumle va lite smått rädd men ska rida dit med sadel. Den är ju inte stor men för att vänja honom lite innan vi ska ner till stranden, men där han stog innan på foder va de 10 minuter från stranden så han är van :)
Puss
--Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0