Motgångar

Att stå i botten av en djup grop och inte veta om man vill eller hur man ska ta sig upp är inget jag är nybörjare på.
Alla har svackor, stora eller små dom kommer så småningom. Jag har gått igenom de fler gången än vad jag kan räkna till och de är lika jobbigt varje gång. 
Ponnyn har stannat ut sig på tävling, sprungit iväg i ridningen osv osv. Det spelar inte roll vad det är, allt är lika jobbigt och det är inget man vill gå igenom. Speciellt inte ensam. 
Jag vet hur det är och kan därför mycket enklare hjälpa andra och stötta dom.
Just nu kan jag med handen på hjärtat säga att jag är i en djup grop, jag känner mig fruktansvärt dålig.
Som jag sa innan känns de som att jag inte ens kan klara av min egena ponny, jag vet att jag kan men de går inte !
Känns som att jag rider fruktansvärt dåligt, även om jag vett att jag kan rida ! 
Men jag vill oxå lyckas, jag har gått igenom så mkt hemsk när de gäller ponnys och jag vill verligen få en fin nolla i en lokaltävling. 
Jag vet att Dumle kan men jag känner mig inte lika bra som han.Känns som att han är mkt bättre än mig,även om jag har lärt mig så otroligt mkt på honom känns de som att jag rider dåligt ! 
Tror inte på mig själv alls, måste skärpa mig ! 
Ta tag i kragen resa mig upp och se framåt ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0