Mitt ryttar liv. Del 1

Har precis som Matilda alltid gillat djur och speciellt hästar. Eftersom att pappas moster har flera hästar och bor på en gård har hag ju vatt där när jag va mindre, på en bild är jag väl typ 2-3 år ? Kommer inet ihåg men uppe på en häst var jag iaf !     ;)
Började rida på ridskola när jag var 5 år, och då började jag på HRK. Alltså harplinge ridklubb.
Då var de inte så mkt ridning mest skritta runt med ledare och grejer. Haha, men sen växte jag mer och mer och tiden sprang iväg. Vi började hoppa små pyte hinder i kryss, galopperade för första gången och jag utevklades verkligen !
Jag var en bestämd liten tjeje som gärnra tog tag i dom busiga ponnyssarna, satt upp och gav mig inte i första hand. Ville alltid ha dom busiga hästarna ovasett om dom inte gick fram eller bara sprang. Jag ville ha utmaningar, och jag ångara mig inte en sekund att jag valde dom ponnysarna.
Jag har lärt mig allt på dom verkligen, allt !
 
Del 2 kommer imorgon   ;)
-Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0