Min ryttarhistoria del 4

Slutade på ridskolan, lämnade alla kompis och underbara ponnys.
Letade foderponny till mig och Matilda, dock fanns de typ inte mååånga att välja mella men vi hittade en.
En tråkig anons utan bild, men vi bestämde oss för att åka och prova. Den 26/-2010 min 13 födelsedag åkte vi ner till örkelljunga typ och provred Mashallah, en ganska stor D-ponny hon va verkligen hur snäll som helst! Gjorde aldrig ngt dumt och lärde mig verkligen massa !  ;)
Vi hoppade upp till 70 cm typ, tränade för Frida och hade en undrebar tid med fina Maya( vi kallade henne de)
Men i Maj 2011 va det dax för henne att åka. Hon var gammal och klarade inte så mkt,både jag och Matilda va ju lite sugna på tävlingsbanorna...
Hittade en söt film på lilla Maya och mig och Frida. Hahah, jag ramlade av två gånger
 
puss
--Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0