Min ryttarhistoria del 3

När Pinglan sen åkte och inte skulle komma tillbaka utan skulle ersättas av en annan ponny började jag sökta honom. En vit prickig liten B-Ponny, världens sötaste !
Jag red honom en fredag kommer jag ihåg jag var den första som fick rida honom   :) 
Fick rida med dom "stora" i deras grupp, haha kände mig rätt stolt där.
En utav första gångerna jag red honom   ;)
 
 
Han var så jäkla duktig då, världens mysigaste, sen började jag sköta honom och red honom minst en gång i veckan. Vi kom närmre och närmre varandra och var även med i en hoppgrupp på fredagar ett antal gånger och slutade där upp mot 70 cm. Tävlade clear rounder upp till 60 cm och ALLA va fel fria !
Vi hoppade även en maskerad hoppning och jag va pippi !
Tiden gick och allt gick bättre och bättre, en låååång story som jag inte orkar ta nu men vi skulle haft honom på foder jag och Matilda på Kullagård där vi står nu, men pga en del saker blev det inte så.. vi bestämde då att sluta på ridskolan...
Mer om de imorgon !
Puss
--Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0