Matilda, kommer ni ihåg mig?

Haha, nä men inte bloggat på hela daaaageen, flååt..
Skäms på mig, men efter skolan så var jag så seg, & trött så jag somnade...
Så typiskt mig, hha!

Sen åt jag, pluggade Matte & No, & nu sitter jag här! :D waallla!

Blir maybe bloggning från datorn senare, får se.
Är så sugen på att videoblogga, men videofyme bara FUCKAAR upp sig rent ut sagt, blir såå less.. Får ny mobil snart, i mars nån gång nu, TROR jag det var, hha don't be sura om jag säger fel.

Men snart så, haft mig KÄRA iphone 3gs i 2 år nu, antik är den. Känner mig cool ändå! Den säljs inte längre, & jag har NEVER uppdaterat den sen jag fick den, hhe woups! Vet ju inte hur man gör?
-och nej, nejnejnej.. Man går inte in på inställningar, gör det dääär osv. Min mobil är ju ANTIK så man kan inte göra på det viset på min, stenåldersantikmobilsomaldrigäruppdaterad, tyvärr....

Ni får BAAAARAA leva med det, hihi skoja, det är jag som bara får leva med det, åh stackars mig..

Nä nu är jag på babbel-tönt-och-skoj-humör och bara skriver & skriver, åh tänk om appjäveln hade funkat, ojoj, nu ska vi inte svära woups fy på mig..
DÅÅÅ hade ni fått höra & se mig ist, så hade allt bara gott fortare.
Har appen på mammas iPad hihi.. För den har framkamera, MEN INTE MIN KÄRA 3A!

Tråkinlägg med skitsnack om min mobil osvosv..
Puss & hejdå sålänge :)

/Matilda
MEE todaayy

https://cdn3.cdnme.se/4068729/7-3/pic_5138d8d89606ee3c7b3a87db.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0