Lördagen

Min favoooddaag! :D Fredag e också underbar men jaja!!

Har storstädat i båda mina garderober. SHIT säger jag bara... Så jävla mycket kläder! Det är sjuukt ;o

Men Frida städade sin också och fick en del utav henne! :D kul med nytt, grejer hon knappt användt osv. Göött!
Det gjorde vi hela förmiddagen, mammi & sis var med som smakråd och hjälp haha ;D det är så mycket som kommer fram & kläder man glömmer av! Skönt nu, rensat bort MASSOR & nu är särskilt den ena garderoben luftig och full med kläder jag använder :D
Hittade även en snygg jeansjacka, då tänker jag på våren, LÄNGTAR! Kom igen nu och snö, SMÄLT! Vill ha vår och sommaaaarr... (Kommer bild i annat inlägg, det gick inte att lägga ut så många...)

Sen åt vi & efter maten gick vi ut till kaninerna, Ronja följde med. Dem 3 är bästa vänner, tihih! :')
Släppte ut Leo i uteburen, städade hans bur, Frida Vitnos. Sen gick Frida med Whitenose i koppel och Leo blir ju helt till sig haha! Ja, han gillar henne...

Sen mös Frida med sin bebis i solen & jag kunde gå med min plutt i koppel. (Kan inte göra det samtidigt för då blire nog parning haha..) efter kanske 20 min så satte jag mig i solen med min bebbii i knät och bara mös, han slöt ögonen och jag masserade å klappade honom. Älskling<3

En bra lördag med andra ord!!
Ska putsa fönster nu.. HAHA kuul, not. Men det ingick i min läxa sååå....

Får vara lite duktig ibland ändå ju ;) §


Oj förresten!! Mitt abonnemang har tydligen tagit slut, & eftersom att min fkn app krånglar så kan jag inte blogga från den... It sucks jag vet men snart får jag ny mobil och då kan jag antagligen lägga ut videobloggar med :DD:D:D:D

Så ni vet.. Bloggar från mammas iPad nuu men aa..
Svarar typ bara på kik också, om det inte är något jätteviktigt & ni inte skulle råka ha det.
Heter Maatiildaaa där. Kika mig :))

Nu ska jag fortsätta vara duktig med musik i hela huset :D

PUUUUUUSSSS HA EN BRA LÖÖDAA
/Matilda


(Resultatbild också i nästa inlägg)

https://cdn1.cdnme.se/4068729/7-3/pic_51447aa7e087c3228050bf02.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/4068729/7-3/pic_51447aac9606ee414c03137e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0