LÄXORNA AVKLARADE!

Pluggatklart - check!
 
Ja, känner mig helt säker på nästan allt nu i matten, så det ska nog gå bra!
 
Dagen och lite smått å gott!
 
Kom hem från skolan vid tre typ. Sen satte jag mig direkt och plugga, fikade också. Vid 17 så tog jag med Ronja på en rätt lång runda. Kallt men skönt! Kände att jag behövde n paus, och bara ränsa hjärnan lite haha!
 
Sen fortsatte jag att pluugga. Mammi kom hem vid 18:30 någon gång, och strax därefter slutade jag plugga typ.
Sitter här nu, har precis ätit klart också!
Fixade och trixade med lite bilder på datorn, förde över lite till Ericas minneskort osv. Snart klart.
 
Ska se om jag hittar på något SPÄNNANDE slaashh LÄSVÄRT inlägg, som ni kan tänkas tycka om. Fixar tidsinställt isåfall.
 
Kan lova att det kommeer något!
 
I detta inlägget bjuder jag på massa bilder från London!
Jag, tillsammans med min familj var där för snart ett år sen. I maj 2012.
Kan säga att det är ett STORT minne för livet. Ångrar inte en sekund där, saknar baraa det!
Om ni funderar på att åkar dit - TVEKA INTE!
 
SJUKT lästigt vare på Madame Tussauds. SÅ SJUKT lika var dem....
london eeyye
Snakcka om TAMA ekorrar! 10000 stycken söta som skuttade i parkerna! :')
 
 
 
 
 
Puss och hejdå sålängee! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0