Jag lever !

Hej på er, tänkte snabbt kolla in och säg att jag lever. Men jag lär drunkna i plugg snart..  ;-) 
Haha, kan ju påminna er en gång till om FRÅGESTUNDEN !! Kom igen, ingen fråga är för dum. promis !
så ALLIHOPA kom igen nu !
 
Kollade på ett ridläger innan som jag såååå häääär mkt vill åka på, hur underbart är de inte att åka men sin egena ponny till ett läger ? ska kolla mer på det, får väl önska mig pengar i födelsedagspresent och sen ska jag ju sommarjobba oxå, hoppas att de inte krockar isf :/  måte kolla upp detta. L Ä T T  ;-) 
 
Fast först måste jag plugga, asså igentligen. Går man inte i skolan för att lära sig där ? Inte nog med att man kommer hem halv fyra varje dag, så ska man fortsätta plugga då.. Man kanske vill ha lite fritid eller ?
Hade ju hällre gått till typ 4 och sen vatt helt fri, har man en sport eller ngt vill man ju gärna hinna med den oxå.
Inte nog med det så är man ju trött när man kommer hem oxå, 6 intensiva lektioner per dag är jobbigt det är de.
MEN, Jag ska inte klaga.. det finns folk som bönar och ber om att få gå i skolan och äga en penna.
Fruktansvärt. Alla borde på chansen att gå i skolan.
 
Nu ska jag sluta pladdra, måste faktiskt ta tag i plugget!
puss
--Maja
orka att alla bilder blir på fel håll...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0