Hoppningen!

Ja, ungefär såhär:

Skrittade fram, travade, tog lite galopp i båda varven osv..
Vi hade byggt upp 2 små kryss av sockerbitar på långsidorna. På ena kortsidan ett större kryss, andra sidan ett plank.
I mitten ett "L" med två räcken. Dem satt ihop lixom.
Så hoppade jag de små kryssen ett par gånger från båda varven i lite trav och galopp varierat!
Sen körde vi & satte ihop en liten bana & hoppade. Comet var suuuperduktig!! lite dålig fart hade vi ibland, jag vet ju inte exakt hur jag ska rida han i hoppningen men jag lär mig! Så vi kom lite fel på ett hinder men han hoppade söte!
Vi hoppade den banan kanske 2 gånger till. Vi höjde oxå.
I slutet hoppade jag ett utav räckerna en gång till, det låg på 60 kanske? Och han var jätteduktig, bilder kommer!


3 rivningar ungefär allt som allt, men det var helt mitt fel pga farten, skulle driva på honom lite mer, och inte släppa förän över hindret.

Grym var han, såå stolt & nöjd. Det går framåt, & vi ska satsa!
Gillar den ponnyn starkt asså..

Så tacksam och glad att jag får rida honom!! :')

Tror inte jag missat något direkt nu.
Men vi hörs imorgon puss!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0