Hejsveejs!

Hej alla goa bloggläsare!

PANIK! I mitt förra inlägg så la jag upp bilder från uteritten, & jao. Som ni kanske märkt, en DEL länkar? Asså vafan? Åh orkar inte min mobil!

Den dampar och jag kan inte logga in på vår blogg från mobilen.
Är med finaste Julia nu, och bloggar från HENNES snälla iPhone5.

Haha, vet inte hur länge det kommer hålla på men.. Har faktiskt provat att ta bort appen TVÅ gånger sen tagit tillbaka den men nej...

Jaja, Julia hänger med till stallet & är här ikv. Mysigt! :D
Älskar fredagar.

Hade 2 NP matteprov idag. Gick bra! Känner mig nöjd, så hoppas på bra betyg med haha..

Jo, men hade bara de matteproven sen svenska, sooft ändå, fast B slutade EELLVVAA.. Ja, 11.

Jaja, livet är orättvist HAHHA!

Hörs sen, hoppas jag :s
Nä men om jag då uppdaterar sämre, så räder drf. Imon kommer massa inlägg från datorn! Lovar, puss! :*

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0