Hejheeeej

Hej alla!
Kan ju inte uppdatera alls lika mycket på vardagarna som på helgen, vilket ni förstår.

Måste ju ta skolan före! Som ni kanske också fattar, haha.
Men ja, min dag var rolig, skola till halv fyra, vilket var mindre kul.. Sen hängde Tilda, min kompis med mig hem & vi gjorde chubby bunny HAHA, och ett par andra utmaningar, åh shites säger jag bara....

Ååh , filmade med mammas iPad, har tagit bort videofyme IGEN & skapat ny, ändrat på inställningar så att appendix hade TILLGÅNG till bilderna & videorna. Men nej, tydligen inte..

Får se, får ny mobil snart. Shit, haft min iphone 3 i TVÅ hela ÅR nu! Omg, tiden går FOOORT asså.

Tror att det var i Mars iaf. Då kanske videofy funkar där, hoppas det!!

Men vi hade superkul, skrattade så att jag höll på att få 100-pack.. Dem är påväg!! haha, men ja.

Händer typ iinget imorgon.. Har nationella prov nu på onsdag, & fredag i matte.... Ska plugga imon lite. Studiedag torsdag. Härligt!! :D

Då vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Men ja, det händer la något! :)

Puss på er, sorry somsagt för SÄMST uppdatering, hinner inte i skolan! Kan försöka på lunchrasterna ibland , men vi ses :**

/Matildaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0