Hej o hejdå

Vi har gäster här, men vet inte vad det är med mig, jag är så himla trött och orkeslös. Klarar helt enkelt inte av att vara uppe mer.
Så nu blir det att tvätta av sminket, krypa ner i sängen med en bok och sätta på en film.
Måste kolla upp om det är nåt med mig eller om jag bara är tonårstrött.
 
Vart en jättebra dag iaf. Massa mys i stallet hos min älskling.
Förövrigt har jag massa konstiga tankar i huvudet. Vet inte opm jag har tröttnat på o blogga. Det är inte alls kul längre :/ Däremot är jag jättetaggad inför tävlingssäsongen!
Aja vi får se!
 
I morgon loooov <3 Vi får se vad jag hittar på. Lady ska ridas. Ut eller i paddocken, beror lite på vädret. Är det fint väder får det bli en uteritt, kanske lite klättring.
 
Min bäbis!<3
 
Ha det så bra så hörs vi i mörra :)
/tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0