Heeeyy däääär

Hej alla goa bloggläsare!
Hoppas ni hade en awesome fredag, med mycket mys.

Vaknade SJU NOLL NOLL IDAG & kunde inte somna om... Vad är det för fel på mig? Jag som kunde sova till 10 halv 11 utan problem förut. Sen sportlovet kanske jag börjat få min pappas gener lite mer? Om några år kanske jag oxå vaknar 4-5 när jag är ledig..

Uuuuuussssscchhh nej hoppas inte det. Vad ska man göra under dom timmarna då lixom? Äta frukost vid halv 5, halv 6, lunch 10, & sen den sista måltiden 5 eller vad?

HAHA, jaja jag får väl ta det beskymret DÅ, om det nu kommer att hända..

Har typ inget att säga nu, som ni kanske märkte, bara snack om the morning osv..

Ska äta frukost nu, magen ropar...
Hör av mig sen!

Pussar och kramar!

/Matildaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0