Här ska det vara en rubrik..

Påväg hem från stallet nu. Gick okej! :)
Hade Dunken, (eller Lofty Duncan som han egentligen heter) Bra tempo & allt men lite sur & ville inte gå i form men jobbade bra med bakbenen & gick ok att ställa åt båda hållen.

Det är ändå kul att rida olika hästar ibland, man får öva på både svåra & lättlärda hästar. men nackdelar finns ju också, att man jobbar & jobbar på en häst & det går bättre o bättre sen ska man byta... Fast ja, får se hur länge till jag håller på med ridskola. :)

Hemma nu, ska skriva vad jag hade på mig:

-Vanlig stickad tröja från Cubus som jag inte använder p.g.a att den är alldeles för V-ringad haha visar halva bh:n typ.. Nä inte om man drar upp den men den åker ju lätt ned.. x)

-Kofta med mjuk fleece innuti, från gekås :)

-fluffig skön väst från gekås, oxå. Haha gekås is da shit! ;D

-ridbyxor från hästshoppen, riktigt sköna! :)

-strumpor från hästshoppen, kingsland. Hann inte ta kort på dom för jag hade jävligt bråttom haha.. Men ett par svarta med lite blått på foten & blå text där det stod "KL"

Och ja, det var nog allt! ;) Skönt idag ute ju! :D

(fick göra en liten paus, efter att jag börjat skriva, för jag kom ju hem och var tvungen att duscha innan maten, eller ah det tycker jag är fräschare, men fortsatte med de sista plaggen nu efter maten, kom hem ca kvart över 7)


Ha en mysig fredagskväll, älskar er puss! :*

/Matilda <3

pe ess.

Laddar upp bilderna i ett annat inlägg så fort det går, för appen dampar nu & det går inte att lägga ut bilderna. Inte så många iaf...

De ess. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0