God morgon, goten morgen, good morning!

Rubriken lyder.

Vaknade halv åtta genom att min kära lilla hund kom in i mitt rum och började puffa på mig, hon tyckte att det var dax att vakna, hihi såsöt! x) hon sover ju inte lika mycket som oss, så hon väntar såklart i en evighet till att alla har vaknat. Papi va redan uppe, sen halv 7. DET är sovmorgon för honom, HAHA shites....

Över till min lilla "to do lista" hahaa..

Eller todays schema..

Nu, ska jag strax gå upp och äta frukost, sen ska jag åka in till stan med mamma & Frida. Kaanske kunde dom låta mig ta en sväng till hööks oxå, det beror på vad klockan blir osv..
Blir lite svårt när Frida är med, för hon haaaatar att gå inne på hööks, men vi får se... ;)

Sen hem, vila tills Saga kommer, så ska vi fixa oss å så till diva ikväll, kommer bli riktigt kul, tror jag.. Haha x)


Sen ska Sala sleepaaooovveer hhaha, ja saga stannar här över natten.
Mysigt!! :')

Imorgon ska jag träffa Matilda, & Kanske Maja ? Vet inte , men tror det. & så ska jag få rids CUUMÄÄT :D ska bli så kul! Längesen nu ju! :(

Har saknat mina Mårtenssonsystrar oxå! <3

Hejdå, vi hörs senare! :**

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0