Det är så otroligt mycket mer..

..än vad jag tror de flesta vet.

säger bara, läs om du pallar. Vill inte ha kommentarer på att de va långt, tråkigt & onödigt, fast de skulle ni väl aldrig göra? Hihi jaja! Men SHIT säger jag bara. Grymt lärorikt, tänkte att jag kunde de han skulle snacka om. Men gud så mycket mer det är....

Om jag bara kunde filmat & så att ni skulle fått se.. Var försiktiga säger jag bara, folk från utlandet & ÖVERALLT ifrån kan ta era profilbilder eller andra & lägga upp på offentliga porrsidor m.m usch.
Han berättade massor, maaassor! Bland annat att han, & andra människor som jobbar med det han gör, kan gå in på sajter & låtsas vara någon annan. En tjej i min ålder tillexempel.

"hej, jag heter Mia och jag är 13 år gammal" (han kan ha fått bilder från hans vänner, släkt & på just en sida hade han sin fru som profilbild. (från när hon var i 13-14års åldern, och han hade självklart fått tillåtelse till det) och efter bara en kvart på, vilken sida det nu var, hade han fått 3 mejl/meddelanden från 3 OLIKA män/gubbar som skrev att de var kåta, eller "kunde tänka sig ligga med en i din ålder" och efter ett tag hade någon gett ut sitt mobilnummer. Dem på NetScan kollade självklart upp numret och det var en man i 37års åldern som jobbade som PRÄST & någon som jobbat som något väldigt viktigt också, & som sedan blev avstängd från sitt jobb.. Han, & då de som jobbar på NetScan och liknande skriver aldrig något sexuellt m.m tillbaka, & när den mannen (vilket det är 99,9% av fallen) sa vem han var, berättade också då NetScan-killen (kom inte ihåg vad han hette) vem han var, & vart han jobbade med/vad han kom ifrån.
Lite utav storyn.

Han som snackade om detta angående internet-sidor (han jobbade på NetScan i malmö, om jag inte sa de) grooming, mobbing, och mer, var grymt duktig & visste verkligen vad han snackade om, inblandat med lite humor då och då. Så jkla bra var de, tror alla som lyssnade lärde sig NÅGOT! (han snackade först för de yngre, 3-5 sen killarna 6-9, tjejerna 6-9 & nu håller han på för föräldrar som kunde komma och lyssna)


Drar till stan med mammi strax, ska kolla upp de med min phonee, & ny osv..

Hihi! Spånnandee!

Hörs seen<3
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0