Dåliig

Uppdaaate, sorry! Mina inlägg har varit boring utan bilder för det mesta nu..
Jaja, ska försöka bättra mig!! Ibland dampar ju appen så inte bilderna funkar.. :/

Är iaf hemma nu från staallet & det var jätteroligt! Både att träffa min fina Vän Matilda & att rida Comet. Superkul!!
Det gick faktiskt ganska bra om jag får säga de själv :D han var duktig, & skötte sig exemplariskt! Matilda red Hedda, så söta<3

Är så imponerad och stolt över Matilda som utbildat Hedda så bra, från att bara dra, gå med huvudet högt uppe, tjura, (de kan hon göra lite ibland men hon är Russ, haha) & bocka massor så har hon lärt & utbildat lilla Hedda till ett fint dressyrruss! Galet duktigt. Alla ponnyer kan, om man gör rätt! Guldstjärna till min fina vän <3

Nu ska jag duscha, äta & sedan kolla igenom lite smått inför svenska nationella proven som vi ska ha imon. - hålla tal.. Haha önska min lycka till!!

Nä det ska nog gå bra, men vi hörs senare!

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0