Dagens planer !

Just nu pluggar jag svenska, har ett citat arbete som ska lämnas in imorgon och sen ska jag filma mig själv tills fredag när jag berättar om boken osv.
Sen ska jag följa med syster ut på promenad i det fina vädret, vi ska ta med oss grannarnas hundar som hon går ut med nästan varje dag. Riktigt mysigt är de! :)
Till lunch idag ska jag laga pannkakor, Sen ska jag även ha frukt på dom och göra de riktigt gott..
Efter lunch drar jag till stallet, syrran ska träna med Hedda och Dumle ska nog ha lite markarbete, han vilar från hoppningen denna veckan. Kanske kanske sätter upp ett pytte hinder i slutet men annars ingen hoppning denna veckan.
När allt är klart i stallet följer bästa Kelly med mig hem, blir massa mys och snack ikväll. Girltalk<3
Så det är väl vad jag ska göra, kanske bloggar lite OM jag hinner. En videoblogg kanske ?

Kollade även 2 nya kommentarer innan, en var till mig en super gullig sådan. Tusen tack för den, du vet själv vem du är <3
Sen hade tuva fått en elak kommentar, en anonym som frågade liknande " säljer du hästen för att den stannar ? Hoppas du skojar."
Hur onödigt lixom? Jag menar Tuva förklarade senare att Lady haft ont, MEN Tuva och Lady har haft det sjuk jobbigt. Dom har kämpat och kämpat, men lady har stannat även fast hon inte har haft ont. Tuva har velat fram och tillbaka med detta och jag stöttar henne i precis ALLT! <3
Så snälla skippa sådan kommentarer. Tack, både jag och Matilda har skrivit inlägg om nätmobbning så snälla sluta eller lämna vår blogg. Vi har en blogg som är fri från mobbning och elaka saker. Så nu vet du ;)
Puss
--Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0