Dagen!

Sååå bra avslut på helgen. Var med saga ända tills jag stack till stallet, supermysigt!! Vi gick en rätt lång runda, sen fotade vi & hade det aawesome!! :)

Sen i stallet så mockade jag, Maja kom, så gav vi hästarna mat, så kom Matida, fortsatte mocka. Hjälpte Maja lite oxå, HAAHAH råkade välta hennes fulla skottkärra då.... Heheh, sen borstade och gjorde vi oordning dem ute, så härligt!! Comet somnade nästan haha söt!

Sååå härligt!! Sen stack vi, runt 16:00 kom vi iväg, och kom hem halv 6, Shit så härligt det var! Massa skratt hela vägen. 1,5 timme ute i skogen på underbara hästar med sina bästa vänner. Lever livet<3
Jag & Maja hann tyvärr inte med glassbaren, haha ):

Kom hem vid 6, har precis ätit klart, taaacoos. Nu ska jag parkera mig framför tv:n med ponnyakuten på, & min lilla Ben&Jerry glass.

Hihi! Älskar er underbara vänner<3

Puss!! /Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0