Dagen typ..

Dagen har varit seeeeg,ändå var det en kort dag i skolan och sånt men jag gillar inte måndagar. Inte alls, idag har jag inte alls någon motivation till at plugga även om det är dde jag borde göra med tanke på provet jag har på torsdag, men det känns ändå rätt bra ändå. Kan typ det bättre än vad jag tror   ;-) 
 
sen stallet då, gjorde allt de vanliga ni vet.. Sen red jag i paddocken, Dumle var tittog och otroligt ofokusderad. Men efter ca 40 minuters skritt och trav så blev han otroligt fin !! Jobbade i låg form och skötte sig exemplarikst. Så stolt ! Och valde att sluta där, man ska ju sluta när det går som bäst  ;-)
Har inte så mkt att skriva så bjude på en massa bilder från idaf, min outfit,ponnyn osv !
nisses(stall katten) vikt...
Glad ponny utan tjocka täcket !
söt?
mys på hög nivå!
dagens outfit !
 
puss
--Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0