Bilderna !!

 
Såg att bästa Matilda äntligen lagt upp några bilder !!  ;-) 
Vissa blev riktigt bra ju, på både mig och Matilda. Är riktigt nöjd med några faktiskt. hihih!
Nej, me det får man va. Man ska bara våga säga det oxå lixom " denna bilden va ju fin på mig " Inte så svårt va ?
Knappast.. så våga göra det nu allihopa ! jag tror på er ♥ 
 
Pluggar för fullt massa SO, sååå trist men de måste göras. Det blir inte bättre av att jag skjuter upp de hela tiden häller. Måste verkligen ta mig i kragen och rycka upp mig ! När jag väl kommit igång går de ju bra men jag blir så lätt distraherad av allt annat.. sur på mig själv, jao !
Kom på att detta blev ett flummigt inläg om massa onödig info, kul för er som har lika tråkigt som jag.
(skrattar åt mig själv, bara för att lixom. )
Tycker en blogg blir mycket roligare med lite humor. Tycker inte ni ?  ;-) 
 
Måste plugga klart om Kina nu för att börja på franskan sen...ååh orkar inte!
 
På bilderna ser ni min ursnygga topp oxå !
 
men hörrni !! GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, den avslutas på torsdagkväll ! fråga på nu  !  ;-) 
puss
--Maja
älskardigbästavän<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0