Bildboomb

 
Bjuder på fina, fula, roliga, gulliga, eller rätt gamla bilder. Har som max typ 1,5 år gamla bilder på denna datorn så. Jaja, jag BJUDER er på allt, vil inte ha något att skämmas över för er så jag kör på jag!
Gillar själv mycket bättre när det är bilder med i inläggen!
 
Hoppas NI gillar det också, enjoy!
 
Kommer senare i veckan lägga ut mer gamla bilder, och skriva lite om semestrar jag varit på, hur dem var,och kanske lite tips osv. Kommer även komma ut mer på MINA djur och inte bara på hästarna. Var berädda :D
 
Idag står kanske just detta på bildlistan:
-Mig
-Mina djur
-Hästarna
-Vänner
-redigerade bilder jag tagit
 
 
 
Vatteeeeen o halsband hah.
 
 
Min bebis för snart 1 år sen <3
 
 
 
Jag, i höstas
 
 
Kreta, 2011 <3 utsikt från en fiin resturang högt uppe!
 
Åh min sötaste, härligt att rulla sig i skuggan, på gräset :')
 
Vattenbilder, sjukt kul att ta sånna! :)
 
waaaaateeer
 
 
 
 
 
Jag och Bonitis i somras.. <3 Bild från en superlyckad träning, glömmer den aldrig!!
 
 
Haha somsagt, BJUDER! Bonita gav mig en blööt puss!! :')
 
 
Bild från samma dag som bilden över, ridningen innan hade gott super också. Så stolt, och nöjd var jag.. :')
Älskade duktiga ponny.. Jag, Annie och Erica tog en massa fina bilder den dagen. MINNEN...<3
 
Härliga minnen detta oxå. Kom ihåg dagen som IGÅR! Vi var på Stranden, och sedan After Beach i Tylösand med en annan familj (våra vänner) från Stockholm. Vi åt ute efter det och till sist, så gick vi en häärlig runda nere vid Tylösand, vid havet med. De 3 bilderna nedan är därifrån med. SÅ mysigt, snacka om att jag längtar till sommaren???
Hihi HÅRET!  x')
Tylösand
 
Solnedgång - tylösand
 
 
ALLA sista bilder är från Gotland, saknar det. Såå mysigt, skulle lätt göra om det asså....
Tänker ändå på så mycket jag fått vara med om. Tänk ALLA skratt, tårar och alla människor du haft en bra stund med i ditt liv... UNDERBARA liv......<3
Hehe de va lite läskigt, fast de va typ ine rätt ner där, bara nästan. HAHA .....
Saknar sommarkvällarna.
Snart så....
 
Hoppas ni gillade detta, gör gärna om det om ni gillade det! :)
 
nu ska jag fortsätta kolla Maria och Mindy, BFF haha så goa...
 
PUSS OCH KRAAAAAAAAM /Matilda :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0