Are you okey ?

Om jag ska svara på rubriken så blir svaret nej tror jag. Jag är inte på bra humör, Leopold ska till slöninge imorgon och som pricken över I så har jag matteprov imorgon oxå. Matte är INTE min starka sida.. helt tvärt om ! Jag hatar de..
Sen ska vi till gymmet på idrotten, haha jag som typ aldrig har satt min fot på ett gym, mobba inte  ;)
Va faktiskt duktig idag och gick hem från skolan, tog typ 35 minuter, men skönt va de iaf. Orkade inte vänta bussen i typ 20 minuter och jag va ändå hemma typ sammtidigt som bussen så de va skönt.
Sen tolkade vi efter Hedda och Comet plus att jag red Hedda lite oxå, så undrebar är hon ! Verkligen, saknar verkligen att rida lilla busponnyn ♥
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv och skriva klart min ryttarhistoria !
puss
--Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0