Äntligen

Har försökt blogga flera gången från mobilen idag men appen har liiiite smått problem bara !     ;-) 
Jag har haft en bra dag typ, skolan gick bra.. bokade in en idrotts lektion som jag och min kompis ska HÅLLA i på måndag ! Och jag som hatar att prata inför folk och nu är de dessutom TVÅ klasser alltså typ 50 pers.. oups. vad gör jag ? 
Nej, men de ska säkert gå bra, right ?
Har nationella i svenska mutnligt imorron. Känns faktiskt bra, trotts att jag inte gillar att prata. Eller asså jag älskar att prata vanligt men inte framför klassen typ i en redovsning. nejnej.. 
Men vi är bara 5 stycken i gruppen imorgon, så jag behöver bara prata inför 4 stycken plus två lärare. 
 
Red Dumle i paddocken idag för första gången på vääääldigt länge. Det märktes att han var pigg. Men i början gick det bra, han lyssnade mycket på mina ben och jag försökte verkligen att inte styra så mycket med händerna. Vi travade över lite bommar och travbommarna gick kanon bra. Men sen när jag skulle galoppera så antingen gick han för fort eller så bröt han av. Och över galoppbommarna så bara drog han... Jag hade inte en changs att få tbx honom.
Känner mig så fruktansvärt dålig jag klarar inte ens av min egna ponnny,jag rider för jävla dåligt ibland...
Vet seriöst inte vad jag ska göra. Funderar fram å tbx om jag ens är värd Dumle, en sån fin ponny ♥
Jag älskar honom mer än allt, men ibland går det bara inte ! 
Jag ska INTE sälja honom! 
 
puss
--Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0