Våga misslyckas

Jag har ALDRIG kommit runt en bana med mig egena ponny på en loka tävling ! Jag skämms inte för det, visst är det inte så kul och folk snackade skit om både mig och min ponny, men vet ni vad ?
Jag åkte till tävlingar om och om igen för att jag skulle bevisa en gång för alla att min ponny kan.. Tyvär blev det inte så många tävlingar och jag kom aldrig runt hela banan men jag var nöjd endå. Vi gjorde framsteg varje tävling !
Nu ska jag visa er bilder där jag faktiskt misslyckas..  ;-)
Comet hoppade av långt innan och jag var verkligen inte berädd, så min sits blev misslyckad och de slutade med att jag landade framför sadeln..  ;-) 
På denna clear rounden gick de inte bra ! Comet sprang runt och bockde som en tok medans jag försökte få honom över hinderna !
På detta hindret kom han i full fart och avståndet blev lite mysko, så han ser ut som en kötbulle, jag även här sitter jag typ ner  ;-)
Detta var vår första lokala tävling en L:D+5, Den gick DÅLIGT om någon ! Han stannade två gånger på första och sen tredje gången ramlade jag av ! Har aldrig varit så besviken förr, men jag tog nya tag och åkte till en ny tävling lite senare..
Vår andra tävling, hoppade första hindret med ett stopp. Sen gick det inte mer... Kommer ihåg hur glad jag var  ;-)
 
--Maja
-Att misslyckas är bevis på att du vågar-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0