Underbara Fredag !

Vaknade runt halv nio typ, kollade ett avsnitt gossip girl. Sen gick jag upp, gjorde smoothie till mig och lillsyrran. Hade mango,banan och hallon i, det blev godare än vad jag hade föräntat mig.            ;-) 
Sen kollade jag lite på TV osv osv, pluggade matte oxå en stund gjorde klart ett kapitel som ska vara klart nu efter lovet. Matte är ju inte min starka sida direkt, men jag jobbar på så gott de går !
Följde med Matilda ut med grannarnas hundar, så söta ! Jag brukar alltid ta Molly att gå med, hon är en ganska gammal labrador. Men verkligen världens snällaste !                ;-)
Sen "lagade" jag lite lunch och nu sitter jag här. Har laddat ner spotify nyss och fixar lite spellistor och lyssnar på underbara låtar ! Gamla men så bra.
Ska bege mig till stallet snart, Dumle ska ridas i ridhuset. Dressyr med gummibanden, mycket skritt och trav. Idag tänker jag inte sluta innan han går rätt och framför allt inte innan jag har ridit rätt !
 
Ikväll blir det chill med mamma och systrarna, pappa är iväg så vi har lite tjejkväll hemma. Myyys !
Ska nog blogga lite då oxå, hinner verkligen inte de ofta nu. De händer så mycket runt omkring mig så jag hinner inte sätta mig ner och skriva killer inlägg varje dag. Men jag ska verkligen försöka.
Jag fick precis en ide, men jag måste ta in den lite först. Tänkte skriva om hur jag upplevde att bli mobbat och hamna utanför, men det är ett kännsligt ämne så jag håller den ett tag till. Men eftersom att de är ett aktuellt ämne runt om i bloggvärlden och utanför så kanske jag ska göra de...
 
puss
--Maja
fina Molly !
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0