Tröttare får man leta efter !

Kom hem från skolan för ett tag sen, kännde mig trött och sliten eftr provet så mamma hämtade mig. Det var ju trots allt de som va poängen, att göra provet och sen se hur jag mådde efter    ;-) 
Men jag ska vila mig riktigt mycket nu för att sen orka hoppträna lite, ska lägga fokus på min ridning idag. Tänka ut hur jag ska rida på söndag och tsm med bästa tränaren i världen ha ett litet pepptalk !  ;-) 
 
Provet idag gick inte bra.. handen på hjärtat så är jag inte nöjd alls. Känndes otroligt jobbigt då frågorna var svåra enligt mig. Jag läste igenom de sakta flera gången men fattade 0, zero de va tomt! Tror jag fick en lite blackout eller något, men bra känndes de inte i vilket fall.. ;-) 
 
Ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi senare !
puss
--Maja'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0