Tränat!

Påväg hem nu från Zumba eller hur det stavas, va med mamma. Träffade Annie & hennes mamma med, kul var det!

Kan berätta om dagen.
Vaknade vid halv 8 något, gick la upp 9 tror jag. Sen så har jag slöat med pyjamas i sängen HELA förmiddagen och fram till halv 2 något, då stack jag & mamma och lämnade Frida på hennes dans på sture, & sen åkte vi till eurustop & kollade runt lite i olika affärer, köpte en namsdagspresent till Frida också som har namnsdag imon.

Sen hem i typ 20 minuter sen stack jag och mammi. Nu är vi iofs hemma haha! Men man känner sig så fräsch & pigg!
Härligt, men sjukt jobbigt var det :D

Alla sånna "sega klumpar" från imorse har baaaraa försvunnit haha (yy

Hejdåå sålänge, imon drar jag till Matilda & rider Comet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0