Top Model

Fixat inställda tills imorgon och lite sånt smått å gott   ;-)
Nu väntar top model med en mugg varm choklad för att få bort min dumma smärta i halsen, tror dock att jag har fått influensan.. Så det blir väl att vara hemma och vila imorron och sen göra provet på onsdag ! Måste ju verkligen till skolan då och vill vara så pigg som möjligt för att kunna prestera bra ! Lixom de är ju ändå nationella, mycket som står på spel..
 
Nog om det, har ni haft en bra dag ?  ;-)
Jag kör igång med en frågestund för att alla nya läsare ska ha en chans att kunna lära känna mig så bra som möjligt. INGEN fråga är för dum... va inte blyga nu hörrni ! It will be fun  :)
 
--Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0