Svenska nationella prov, check!

Nu har vi ätit, efter att ha suttit med nationella svenska prov. Bara 2 delar avklarade utav säkert 6 olika. & det är bara i svenskan... Men dom vi gjorde idag kändes bra. Hyfsat lätt, men har sjuukligt ont i min högerhand nu efter allt skrivande, haha ):

Tack Maja, & jag önskar dig stort lycka till till dina! Och du får krya på dig,
hoppas du mår bättre imon! <3


Fick nyss reda på en roolig grej! Hihi! ;)
Kanske skriver ut de sen. & en till rolig grej jag glömt tala om är att jag ska till One direction konserten i vår, typ LOVELIFE! :'D
Dom killarna räddar mitt liv ärligt talat :*


Ajja, hörs sen, puss! /Matilda

Jag, Maja, Dumle & Comeet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0