Svar på lite frågoor

Kör svar på några frågor!
 
-Sköter du fortfarande Bonita och Rooney? Svar nej, jag slutade på Rooney efter vecka 2 (2013) efter att ha haft honom i övr 6 månader, och Bonita + Vision efter veecka 3 (oxå 2013). Men rider ju kvar på ridskolan så rider henne ibland, så jag träffar henne ju fortfarande, min ängel..<3
Hade henne i 1,5 år..
Rooney får jag komma och rida när jag vill, men sköter honom inte längre, varför? jo för att det blev alldeles för mycket för mig, hade Rooney måndag, onsdag. Bonita fredag, varannan söndag o var tredje löördag. Vision varannan söndag med o samma lördag.
Sen då ridskoolan, så hade tisdag o torsdag ledigt bara o vissa lördagar, fatta tröött jag blev, va ju inte van vid att ha så mke heller.
Är en sån person som vill o är så sugen på att göra grejer o träffa alla.. Så hann knappt med skolan, eller mig själv......
 
Sååå ja, jag tar hand om Comet nu ca 2 dagar i veckan ist. Inga bestämda, jävligt skönt faktiskt! ;)
 
Oj vad jag babblar på när jag  bara kunde svarat "neej" haha jajja sån är jag! ;)
 
 
-Skulle du vilja bli ngt inom fotografering? = Jo asså jag ääälskar verkligen att fota o brinner för det, men inte som jobb mer som hobby kanske..Svårt att säga nu haha x)
-Favorit mat? = tacos, lasange, bakad potatis, pajer, fisksoppa å massa meer! älskar att prova nya saker :D
-Vill du komma o rida Gambur snart? Han saknar dig! = JAAA självklart, typ ett år sen ju!! på lovet kanske? <3
-Favorit affär ? - Gina eller något, oftast snygga kläder men brukar aldrig hitta kläder längre.....
-Älskar du mig ? - nä Saga jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR dig bebe <3
 
känner att detta inlägget blir rätt långt, så svarar på resten (10 frågor kanske) i ett annat inlägg, kanske video om det funkar!
 
ha det braa!
 
på bilden är det jag o Bonita, (brun) och om det är rödskimmeln så äre jag och Rooney då<3
Älskling.... I love u more than words can explain.
 
 
 
 
 
åh ler alltid inom mig när jag ser denna bilden.
-En bild är mer än tusen ord.... Kärlek..<3
 
 
 
 
 
 
'
 
Från somras, har oslagbara minnen med dig älskade..<3
 
 
rooneybooney, min lilla stjärna<3
 
 
 
 
Memories <3
 
hejdå väänneer!
 
ses imon eller senare ikv puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte lägga ut några bilder på Comet och några på er? Hade varit kul att se. Hade även varit kul att få veta lite mer om honom :)

Svar: självklart! :)
None None

2013-02-18 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0