Sorry..

För sämst uppdatering, jag tar på mig de    ;-)
Har ni haft en bra vecka ? Jag har haft en rikitgt dålig en, nationella,sjuk och massa massa mer! 
Men vi ska avsluta veckan med en grym helg !
Matilda kommer imorron, åh så underbart. Mitt lilla hjärtegull, hon sover över och går med mig upp klockan 7 för att åka till stallet, lasta vid kavrt över 8 och få bilen att rulla runt halv 9 mot båstad !     ;-) 
Jag lär starta efter 10 ngn gång beroende på hur många som är med i 50-60. Hoppar ju 70-70, känns riktigt bra. Känner mig säker på höjden och nu vet jag hur jag ska rida. Är riktigt nervös men de omvandlar vi till energi inne på banan sen, Dumle kan hoppa hur högt som helst typ men jag måste jobba lite oxå      ;-) 
 
Nu ska min kära syster ha datorn och jag ska kolla film tror jag, inte jätte bra uppdatering idag men ni överlever ? 
 
puss
--Maja
åh, min nya kärlek på bild ... <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0