Sjuk...

God morgon på er! Hoppas inte att ni mår lika dåligt som jag ? ;-)
Behöver inte gå in på detaljer om hur jag mår och ser ut osv.. Men tur för ett att jag orkar blogga och kan fixa massa smaskiga inlägg till er !
 
Måste bara berätta hur otrolig min ponny va igår! Jag tror fortfarande att det är en dröm...
Vi skrittade länge och jobbade myckte med volter för att få honom mjuk i båda sidor. Sen travade jag typ en halvtimme, dom första 5 minuterna ville han inte! Men när han väl lossna.. då jäklar! Bakbenen under sig och nacken i rätt form ! Jag valde att trava mer dels för att de är jobbigare än galopp, och för att han ska träna med Matilda idag. Jisses vilken fin trav han hade.. jag har svårt att fatta de  :)
I galoppen va han lite stretig i början och tyckte jag var jobbig som bara ville att vi skulle jobba hela tiden, men samma där. När han väl lossnade sen så gick det otroligt bra ! Jag kännde verkligen hur han lyfte ryggen och jobbade med bakbenen !
Riktigt stolt ägare  ;-)
Dagen efter jag hade fått hem honom ♥
Nu ska jag fixxa massa spännande inlägg, håll koll !
--Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0